tisdag 4 augusti 2009

oj oj hej hej på dig

gudarns ja, minns inte när jag var inne här senast.
nu är det HÖST (ja det det blir augusti så är det automatiskt höst)
det känns not good, not good at all.
har saker jag måste göra
typ anmäla mig till hundutställningen i sundsvall
träna till hundutställningen i sundsvall
bygga muskler på brisa tills hundutställningen i sundsvall
(åh hatar när brisa inte vill dra vikter!!!!! hon får ju inga muskler jävla hund)

för två nätter sedan så fick jag finbesök i mitt rum! EN FJÄRIL! woho

jag har typ inga pengar - vill ha peeengar -

och snart börjar skolan.... inte peppad alls.
och inte peppad på att jag måste spara alla mina jävla pengar bara så jag kan åka och se pete doherty och ställa ut brisa i stockholm och troligen åka ut i första ringen! NE SKOJA BA SKA PISKA ALLA.



ja helt serri, har bestämt mig för att piska all motstånd i sundsvall. ska piska alla dogo argentinos och bli bäst i ras, sen ska jag piska hela grupp 2 och bli bäst i grupp, sen ska jag piska alla vinnarna och bli BÄST I SHOW.
så fuck you. jag har en fin hund.

brisa de la fucking cocha

Inga kommentarer: