måndag 4 januari 2010

Jag är alltid så snäll mot min pappa

Jag har alltid varit så gullig mot pappa genom tiderna. Några exempel från 2009/2008:

lördag 15 november 2008
:)

ÄR DET PAPPA SOM ÄR UTE OCH GÅR?

Nej skämta ba, men jag har sagt så hela dagen. Det är jätteroligt. Speciellt om det är någon ful sak så kan man klämma in, "Nej men titta, är det inte pappa som är ute och går".
Då får man alltid så fina blickar av Svante. Det värmer i hjärtat.


torsdag 19 februari 2009

och btw

Glömde att säga att pappa är borta till klockan 7 ikväll!!! Hur mycket äger inte det????? Jo jag kan säga att det äger sjukt mycket för då får jag äta nudlar till middag.

Söndag 15 februari 2009

kan alla bara gå och dö eller någonting

jag hade lovat pappa att gå på alla lektioner i veckan, men typ fuck him jag orkar inte för jag vill döda någon och kanske pappa oxå för han hade en ful jävla orange mössa på sig som han vägrade att ta av sig och jag hatar när folk ska ha på sig fula saker bara för att jävlas.


tisdag 13 januari 2009

Hellu

Ska snart gå och lägga mig, lixåm ooommmggg. Klockan är 23:53! Igår gick jag och la mig vid halv fyra, och när pappa ringde mig i morse tyckte han att jag borde lägga mig i tidigare bara för att jag väcker han om jag är vaken så sent. Då blev jag sur och tyckte att han skulle sluta klaga.


Jag: Du är en kisskorv.
Pappa: Du är en bajshög.

Jag skrattade jättemycket, bara för att pappa sa bajshög och för att bajshög är ett sånt roligt ord.

Inga kommentarer: