onsdag 21 april 2010

åh herregud

Okej såhär:
1. jag kan inte åka 16.00 bussen för jag somnar varje jävla gång. och varje jävla gång är det någon läskig människa bredvid mig. klarar inte av det!!
2. jag har blivit jättetrött, som ni märkt. det är jobbigt.
3. har inga låtar på min ipod, och jag har börja bli trött på hero of war eftersom jag har varit tvungen att lyssna på den på repeat i två dagar. yey me.
4. vill sooova :(
5. måste börja använda kameran igen! men det finns ju typ INGET vettigt att fota? vill någon bli fotat? nä fyfan vad dum jag är, ni skriver ju ändå inget. kommenterar aldrig. men jag är van nu! jag bryr mig inte :)
6. jag vill att det ska bli den sista så jag får peeeengar, och jag vill kirra ett joooobb! jag vill sitta på apberget och äta glass och steka :( vill inte sitta i skolan!!!!!

Inga kommentarer: