onsdag 23 juni 2010


Ida har smitit iväg till Göteborg (och ullared!!!!!!!) så då passar jag på att lägga ut dessa bilder eftersom jag vet att hon kommer döden döda mig :D men hon är gullig ändå.

jag drömde för övrigt att jag gick runt med en pistol och försökte skjuta en massa människor, sen var jag helt plötsligt på en släktträff och morfar skulle klippa gräsmattan. då gick jag iväg en bit och då kom det fram en kille med pistol och försökte skjuta mig istället.
jag var på någon tv-spels rea på en båt med, och helt plötsligt satt typ yasmine där och var helt peppad på tv-spel. drog därifrån och då var det helt plötsligt jättehalt på e4an och bilen ba snurrade runt flera varv och jag var helt säker på att vi skulle krocka och dö.
då kände jag för att packa ner min uppblåsbara båt och fara och bada i Solpsjön.

Världens mest sammanhängande dröm, EVER! :D

1 kommentar:

ida sa...

DU HÄGGÄ, DU KOMMER FAN FÅ IGEN!! ;)
hehe.