måndag 19 juli 2010

god morgon eller kväll eller nått

fyfan, jag säger bara så här: att vara lat suger för när man sen ska bli hurtig igen äre skitjobbigt. typ ba "ååh jag går bara 30 min om dagen hihihihi fett schent"
sen när man kommer hem och ba nu jävlar, back to reality!!! så är det skeeta jobbigt att vara ute och gå i en och en halv timme :(
så idag var jag lite lat igen och joggade/gick i en timme men jag skyller på att solen stekte som satan och jag höll på att utveckla ett skavsår. Ville inte riskera att fucka upp fötterna nu när jag drar på stocken!!
nä vänta.. vafan skulle jag säga... hmm.. det var inte mening att jag skulle klaga på hur lat jag är, för det vet vi ju alla redan att jag är :P:p:P
JUSTE, sitter med hårfärgen i nu!
kolla så kort inlägg det hade kunnat blitt.

Inga kommentarer: