onsdag 27 oktober 2010

Tre yrken du kan tänka dig att jobba med:
1. Fotograf
2. Obducent
3. Grafisk formgivare

Tre hårfärger du inte har haft:
1. Lila
2. Turkos
3. Rött

Tre saker du ska göra så fort du fyller arton:
1. Gå på krogen med min syster och supa oss fulla som svin. det har hon lovat.
2. Dricka 3,5or på en parkbänk och kolla på när löven faller. även fast jag inte gillar 3,5or
3. Gnälla över hur gammal jag är och säga att livet var mycket enklare när man var tretton


Tre drinkar du helst inte dricker:
1. Sex on the beach
2. Screaming orgasm
3. Kamikaze


Tre saker med dig som du är nöjd med:
1. Mmmm mina läppar är fett stora
2. jag har en liten gullig näsa, ingen jävla judenäsa!
3. Mina naglar kan vara fina ibland

Tre människor du skulle vilja träffa och varför:
1. Lindsay Lohan. Då hade vi kunnat knarka tillsammans och citera Mean girls.
2. Tyra Banks. Hon verkar vara så trevlig. Vi hade kunnat bli sånadära negerkompisar. sitta och säga "mmmmhmm girl" åt allt.
3. Och här måste jag ju skriva någon assnygg kille som jag skulle legat med... hmmm... MICHAEL CERA!


Tre saker du kommer att lära dina barn (om du skaffar några):
1. Inte gå på golvet när det är nyvaskat!
2. Städa efter sig.
3. Ett nej är ett nej. Håll käften och lek istället.


Tre personer du tycker om som också MÅSTE göra denna:
1. Kissie
2. Brad Pitt
3. Nålkåt

Inga kommentarer: