söndag 19 december 2010

konstiga drömmar

i natt drömde jag om:
bussar, pärlvitt nagellack, långa trappor, samma väg om och om igen, a brideshop in england, säkerhetsbälten, och en jätttesnabb människa som kunde hoppa ut ur bilen och göra saker och hoppa tillbaka in innan den kraschade, döda människor, åskådare, nagellackångest
och jag har ingen aning om hur allt detta hängde ihop!! blir galen.

Eller jo, nagellackångesten, det pärlvita nagellacket, långa trappor och the brideshop in england hör ihop.
Ville måla min naglar men hade bara fula nagellack (jag ville ha vitt) så då sa någon jag var med "men gå in där!" och så var det en affär med massa brudklänningarna (och vi var helt plötsligt i england) och så gick jag in och hon som jobbade där gick på massa långa trappor och hon erbjöd mig ett jättefint pärlvitt nagellack.

Inga kommentarer: