måndag 9 maj 2011

fuck you skolverket nu är jag pissed

HELVETE
jag skrev ett snällt öppet brev till skolverket här i min blogg när vi skulle ha nationella i svenska b, och såklart så satte dom det på en torsdag, då jag har sovmorgon.
men jag tänkte såhär;
nu när dom har läst mitt brev så har dom bättrat sig själv, eftersom resterande nationella har legat på typ fredagar och andra oväsentliga dagar. Men så kommer bomben!
LISTENING/WRITING ENGELSKA B, TORSDAG, 8.30
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
det är svårt att få mig att bli PIZZED OFF men nu jävlar!

öppet brev till skolverket, 9 maj 2011, umeå.

hej.
FUCK YOU FUCKING LOWLIFERS GO TO HELL I HATE YOU ALL
när jag nu börjat med att uttrycka min ilska så kan på ett lite mer sansat sätt beskriva den ilska jag har inom mig just nu,
jag hatar er så jävla mycket,
you're all fucking coke-heads and I hope you fucking die, I hope you get to hell and satan sticks a needle in your eyes, I hate your fucking guts, you're fucking slut, I hope you die, diiiiiieeeee..
JAG TRODDE helt seriöst att ni skulle skärpa er, kanske tänka efter och ba "oj, ja men torsdagar är en dålig dag. vi gör det på onsdag istället"
men nej, ni har svikit mig ännu en gång.
OOH, Otroligt otrevliga hälsningar, Josefin Häggbom.

1 kommentar:

KÄMPARGLÖD! sa...

Därför sjukanmäler jag mig! Jag står emot! JAG BEKÄMPAR SKOLVERKETS DUMHETER!