måndag 15 oktober 2012

Jag vet inte hur man bloggar så därför får ni läsa vad jag drömde om igår.

Jag drömde att jag gick inne i stan med min gamla klass, men alla gick typ på Hogwarts, men jag gjorde inte det men jag kunde använda magi ändå. Vi kom till en korsning där dom hade satt upp stängsel med en dörr i mitten. Just innan vi skulle gå igenom dörren så låser rektorn från Hogwarts den. Alla ba åh nej, nu är vi fast på denna sida, och jag ba, lugna ner er jag fixar detta! Då gick jag fram till dörren och viskade jättetyst ”wingardium leviosa” (vilket är helt fel) men hur som helst gick dörren upp och när rektorn såg det så började hon skrika att man inte får använda magi utanför skolan och jag försökte övertala henne att jag inte ens går på någon skola.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg i din blogg att du också älskar boken "Jacques". Kan meddela att Anton Wester är död :(

http://media.tumblr.com/tumblr_m9bj0aIms11r4ec8x.jpg

http://gretaswe.tumblr.com/post/31593868251/hej-ligger-har-i-en-troja-som-jag-snott-av