måndag 1 juli 2013

I England är folk trevliga.

Tjabba tjena hallå! Är hemkommen från England och tänkte lägga upp lite bilder. Mer kommer!





































Jag flög för första gången! Starten var det läskigaste jag har varit med om, inte visste jag att det skulle gå så fort?? Men sen insåg jag att det också var typ det roligaste jag har varit med om. Det är precis som en bergochdalbana. Fast en jävla dyr sådan!

























När vi skulle landa så sa piloten att det hade varit en olycka på flygplatsen så vi var tvugna att cirkulera ett tag. Så det gjorde vi. I typ en timme. Sen när vi landade möttes vi av detta och massa papa-paparazzzzziii!
Motorn hade tydligen exploderat på planet som landade innan oss. Skoj för dom!
¨



































Sen åkte vi tåg till Picadilly och gick runt i Manchester. Lite jobbigt med massa resväskor men dont worry! Vi åkte dit igen. Men det fotade jag inte. Så det får ni inte se. Men vi handlade bara massa saker, inte så roligt för er kanske.

























Dagen efter åkte vi till Preston! Vi drack cappuccino på Starbucks, mmmm, drack så fruktansvärt många cappuccinos i England.



























































Sen shoppade vi tills vi droppade. Jag köpte lite böcker (The fault in our stars, Karlology och An idiot abroad, the travel diary) och sånt.

Sen gick vi på en pub och käkade mat. Första ölen i England! Nöjd tjej.





































Fotade massa när vi gick hem. Anton försökte förstöra alla bilder. Han lyckades oftast.






























Okej men mer bilder kommer sen! Orkar inte fippla just nu.

Inga kommentarer: