söndag 3 januari 2010

3 januari

helt underbart hur jag hittills har lyckats slösa bort tre dagar bara av att må dåligt ha ont och gnälla.
har varit ute en gång om dagen. i typ tio sekunder. hade inte tagit av min hoodie föräns inatt. kände att det var dax då. den är skön att sova i när mitt rum blir ett ishelvete på natten och skön att gå omkring i på dagarna för då slipper jag ta på mig byxor. somnar klockan sju på morgonen och stiger upp tre timmar senare. ätar en gång om dagen och sen får jag spendera några timmar med extrem magont. jag tror jag blivit laktosintolerant eller så gillar min mage bara att jävlas med mig.
har inte duschat sedan i torsdags, ser ingen poäng med att göra det när jag ändå bara ligger i min säng och svettas. eller skoja, svettas inte för det är kallt som satan här. har ingen aning vilken dag det är och bryr mig seriöst inte. jag blev så jävla jävla jävla glad på pappa i fredags. ringde och gnällde att jag ville ha tacos och att han skulle laga det åt mig och sen komma med det. man han hade inte tacos hemma så då ville jag ha bullens istället.
några timmar senare så hittar jag en påse på bron med två burkar bullens, POTATISKROKETTER OCH HALLONSORBET. vet ni hur mycket min pappa äger? jag älskar han så jävla mycket. så då kunde jag titta på harry potter och äta hallonsorbet. då levde livet lite.
nu vet ni vad som hänt de tre senaste dagarna i mitt liv. puss på er.
take care
truly yours, häggen.

Inga kommentarer: