söndag 14 mars 2010

hahahahahah åh

läste igenom gamla diarium på apberget. tyckte att detta var roligt!
ba "om någon häller t-röd på mig"

2009-08-02 01.26
JAG HAR ROLIGTJag har insett att min senaste kyss: javenne
Jag pratar: ibland mycket, ibland lite
Jag avskyr när folk: är dryga och dum i huvudet
Min bästa vän är: mig själv
Min första vän heter: venne. tror han hette linus eller nått. jag var liten.
Kärlek är: bra
När jag borstar tänderna: väntar jag alltid tills min mun är överfylld med tandkrämsgegga och jag måste springa till toan för att inte spy.
När jag lagar mat: äger jag
Jag tänder på: om någon häller t-röd på mig
Jag är rädd för: glada kineser
Den värsta känslan är: när man är trött
Den bästa känslan är: när man får sova
Jag är bäst på: allt
Jag är sämst på: inget
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett rådjur
Min mobiltelefon är: DUM I HUVUDET.
När jag vaknar på morgonen: ropar alltid anneli att jag ska gå ut med hundarna och då blir jag ledsen.
Just nu tänker jag på att: ÅÅÅH ÄR TRÖTT VILL SOVA
Bebisar är: så jävla jobbiga. serri vill dropkicka alla jag ser
Vad är klockan: 02.18. waaaay to much
Smeknamn: häggen, häggä, häggiz, häggbom, tjuren.
Vad heter dina föräldrar: svanteeeh och marie
Antal ljus på din senaste tårta: hade ingen tårta senast jag fyllde år
Husdjur: 11 st. jesus, columbus, metallica, kongo och 4 odöpta. brisa och uno. och strumpa.
Hårfärg: blond med utväxt
Favoritfärg: vet inte
Piericing: har ingen "piericing". har dock piercingar. läppen tunga septum öra
Tatuering: nä
Födelseort: ume
Bostadsort: ume
Har du varit kär: ja
Kaffe eller glass: sorbet
Snuttefilt eller kramdjur: brisa är världens bästa kramdjur
Antal syskon: FÖR MÅNGA
Favoritfilm: MEAN GIRLS!!
Bästa veckodagen: onsdag
Favorit TV-program: seinfeld
Favoritrestaurang: din mamma
Ögonfärg: bruna
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: typ grön-aktiga tapeter
Läggdags: olika. men jag borde sova nu.
Stjärntecken: våg
Vad har du för kläder på dig just nu: mjukisbyxor tröja bh trosor
Favoritland: holland
Skostorlek: 39
Fobi: FJÄRILAR och det mesta med vingar
Favoritpålägg: HÄST skoja ba. skinka.
Favoritdjur: hundar
Gillar du snö: bara det inte är kallt
Favoritglass: sorbet
Vad gör du i sommar: inget mer vill bara sova
Senaste pojkvännen/flickvännen: mmm min mamma
Favoritgodis: blä
Snyggaste kändisen: hmmmmmmm that´ll be me i guess
Vilken film såg du på bio senast: HM. kenny starfighter tror jag!!!!!
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: öh venne
Har du en mobiltelefon: jaa
Vad är det vackraste som finns: pengar $$$$$$$$
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: holland

Inga kommentarer: