tisdag 16 mars 2010

kommer känna mig duktid etc. etc. (hahahahah duktid!! ska vara duktig egentligen)

imorgon ska jag städa hela huset (*peppad*) och även toan (*megapepp*) och i köket (*aaaah fifan sprängdes av.. pepphet...*)
skoja är inte peppad :P men det kanske ni fattade :P hehe eller?
ÅH KAN NI BARA KOMMENTERA ERA SMÅ FITTOR!!!! BLIR ARG SOM ETT VILDSVIN!!
och sen blir jag ännu mer förbannad när jag skriver sånt som jag nyss skrev och sen kommenterar ingen och då känner jag mig bara ensam och övergiven.
men iaf, back to topic: ska städa hela huset imorgon och få hundra kronor, pengar som jag inte ens komme få använda själv *arg*.

(ps. det var fint att jag skrev hela huset och sen toan och köket precis som om dom inte tillhörde huset :P :P hehe ja e så bussig :P )

Inga kommentarer: