torsdag 16 september 2010

hejhej god morgon alla små... korvar.
Idag tog jag ledigt (orkade verkligen inte med friluftsdag efter att ha slitit som ett djur igår.. kom hem nio från skolan!!) så jag vaknade för ett tag sen, tänkte dra till midgård och se på debatten där! SD tackade ju nej till våran skola men dom ska till midgård, och ni vet ju hur det gick för dom på östra va? så ja.... looking forward to it!
sitter för övrigt på toa medan jag skriver detta... älskar som sagt trådlöst internet.
nu ska jag försöka hitta vettiga kläder (vilket jag typ inte har!!!! åh måste åka hem till hörnefors på fredag för att hämta kläder, men jag minns inte om jag skulle göra något på fredag eller om jag bara drömde det inatt? äh vafan, vi får väl se.)
hejdå.
juste, idag var det typ fint väder? eller alltså har inte kollat ut än, jag minns bara att det var väldigt ljust.. äsch, vi firar det med en sommarbild:

nu ska jag torka mig och sen äta frukost. BAI.

2 kommentarer:

Olivia sa...

mmmmmm, älskar att du sitter på toa och bloggar!

sara sa...

tänkt dig, att frysa ner en humla
& sedan (nären är nedfryst såklart!!!!!!) knyta ett snöre runt den-alltså koppla den. Sen tina upp den så har man en humla i koppel"!!!!! <3<3<3<3<3<3