onsdag 1 september 2010

skolaskolaskola m.m

Skolans internet har legat nere typ hela dagen, och eftersom vi är värsta nördskolan så har det varit världens undergång.. men nu funkar det tydligen igen.
Jag läser inte matte b (eftersom jag är sämst och hatar matte) så nu har jag hål till 13:30 istället och då börjar FOTOGRAFISK BILD!!!
och juste, det jag skulle skriva var att på mediaproduktion så ska jag och två till fotografera hela terminen och sen innan jul ska vi ha en utställning. Efter jul så ska vi fotografer en till termin (dock med annat tema) och ha yttligare en utställning! älskar fotografisk bild och mediaproduktion!
sitter och skriver psykologiarbetet nu som ska in om två dagar = ute i tid! första gången någonsin typ.
Kajsa sa att jag verkar glad denna termin vilket är true, för tvåan är så jävla mycket roligare och det är faktiskt intressant med skolan och jag fattar inte varför man skolkar! (jo det gör jag, men ändå) även fast vi gör saker som jag i vanliga fall tycker är skittråkigt så gör vi det på ett roligt sätt och därför blir allt roligare.
AAAAJA, ska sluta prata om skolan för det är typ det mest ointressanta som finns att läsa om.

Inga kommentarer: