tisdag 19 april 2011

God bless America xoxo

Alla som känner mig vet att mina favoritprogram på tv är, *trumvirvel*, amerikanska tv-shows!
För mig är det lite så här, att om programmet innehåller antingen
  1. knark
  2. white trash
  3. nakna brudar
  4. stereotypa amerikaner i allmänhet
så är det ett bra program. så jag hade tänkt lista några av mina favoritprogram här, så ni kan få ta del av det, och kanske till och med ladda ner någon säsong och unna er något avsnitt då och då.

Jag går all in och börjar med;
Intervention
Helt klart en av favoriterna. Nerknarkade/alkoholiserade/ätstörda människor är roliga människor att se på. Då ska man helst sitta med en sil, en öl och en påse chips och skratta.

To catch a predator (dateline NBC)
Hi, i'm chris hansen from dateline NBC. Why don't you have a seat over there? Klassiskern. Alltså när man ser alla dessa nätpedofiler som allihopa har samma ursäkt
"Näääää, jag skulle inte göra något... Vi skulle bara prata...."
och så har dom bilen full med alkohol, knark, dildos, kameror och sånt skit. Då vet man att man lever.
chris hansen Pictures, Images and Photos
The Jerry Springer show
Ni har alla sett det, det vet jag. And you love it! Jag orkar inte ens beskriva det, men jag säger bara detta: hela programmet är fan KLOCKRENt!!

Cops
Helt klart en av favoriterna, mest bara för att det går på tv mest hela tiden och varje gång man ser på det programmet så blir man glad i kroppen.

Blev ni nå vettigare då? ja det tror jag.

(och jag vet, jag har glömt massa bra program, men dom tar jag nästa gång! funderar på typ... amerikanska barnprogram? då kan jag förklara min kärlek till Hannah Montana...)

xoxo
häggz

1 kommentar:

hatar dina program. sa...

"Då vet man att man lever"
bäst