lördag 7 januari 2012

Hatet~~~~~~

Åh jag hatar Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... Och förlåt för att jag enbart pratar om Ida ni kan sluta läsa nu om ni vill.

Vaknad imorse av att jag fått ett sms av Ida.
"Hej kompis tänke bara smsa dig och säga att allt är bra. vi kom fram igår och hade det superskönt. Vi var på marknad igår och kollade på saker. Nu idag har vi ätit frukost och nu ska vi fara till riktiga butiker och se om vi hittar något :) vi har 30 grader varmt i skuggan idag, helt underbart. Detta är mitt thai nummer så du kan ringa på detta om du vill. Hoppas allt är bra med dig kompis för det är de med mig. kram kram din bästa vän ida ;) "

Döpte det numret till "Ida när hon är thai". Hahahah. Var nyvaken och tyckte det var roligt. Jag vill också ha 30 grader i skuggan :(
Exakt en månad kvar tills hon kommer hem!

Anneli, vad ska vi göra?? Vi kan ju inte bara låta henne sitta där i värmen och götta sig.... ÅÅååh jag vill också till thailand och vara thai och säga kawaii åt saker :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Inga kommentarer: