torsdag 24 januari 2013

Grisen i grottan ~

I natt drömde jag om att jag gick på väg hem, genom en skog. skogen blev till ett fält och på fältet fanns det två stigar som möttes i en fyrvägkorsning, och där kom en hund springandes och det var en av mina grannar som hade hunden lös och ropade att han var snäll och det visste jag ju redan så jag klappade den. sen när jag började gå igen så var jag i en stor grotta, men jag gick fortfarande på en stig. på vissa ställen var man tvungen att klättra upp i ett rep för att fortsätta gå på stigen. denna stig var väldigt populär att rasta sin hund på (mitt i en grotta, det verkar logiskt!) så jag mötte hundar hela tiden. sen helt plötsligt började jag möta människor som var ute och rastade grisar. plus att varje jävla gång dessa rep dök upp och man var tvungen att klättra så var dom ju tvungen att lyfta upp grisarna. allt var väldigt besvärligt och jag tänkte för mig själv "varför är dom ute och går med sina grisar i en grotta, dumjävlar"

Det är tur att jag är kritisk mot andra människor i mina egna drömmar

Inga kommentarer: