tisdag 15 januari 2013

Aftonbladet, i love you

Aftonbladet gör ett magnifikt jobb - att vara världens sämsta tidning. Men samtidigt så njuter ju jag, jag hittar massa roliga artiklar hela tiden.
Visste ni att jag älskade Lady Gaga btw? Okej men det gör jag. Hennes byxor sprack på scenen för någon dag sedan för att hon har världens största ass, BAM! hittade detta på aftonbladet:
























hahahahaha okej vad HAR DET MED ALLT ATT GÖRA ENS??????
"Gaga utklädd"
"Gaga lite vanligare"
jag blir bara lite (väldigt) förvirrad och förstår inte vad aftonbladet håller på med och hur dom kan ba skriva "lite vanligare" efter en bild från halloween? förstår ni? kan någon förklara för mig? för jag fattar iallafall inte. Är det relevant till att hennes braxxor sprack? Eller relevant på något sätt hur hon ser ut på sina "lite vanligare" dagar eller på halloween eller någon annan gång än just då hennes pantalones sprack på scenen SOM ARTIKELN HANDLAR OM? arg.

Inga kommentarer: