onsdag 26 december 2012

tänka sig att det kan vara så roligt att få saker

JAG FICK en misstänkt liten kanelgiffel i julklapp av ANNELI min älskade SYSTER och vet ni vad, jag läste ut den samma dag. eller det var egentligen dagen efter men jag hade inte sovit så då räknades det som samma dag. så bra var den! och så fick jag massa fina nagellack av anton men jag är för trött för att orka måla naglarna, ska däcka om cirka fem minuter, men ska göra det imorgon. guld med guldglitter!
som sagt: det var allt.
sov ju typ fyra timmar inatt för jag läste boken istället, så ska ta igen det nu.
vet ni vad jag längtar efter nu? att åka på ikea. vi åker på ikea varje år någon gång mellan julafton-nyår. jag ska köpa en byrå eller två, så jag får kasta ut min gamla. och kanske en lampa att ha i taket, det har jag inte haft på några år.

var detta för mycket information i ett enda inlägg? är trött och drack ett litet glas eller två på anton och henriks inflyttningsfest så hjärnan är inte riktigt med mig. men vill bara att ni ska veta att jag är glad och trött! om ni bryr er. hoppas det. för jag bryr mig om er puss och god natt!

Inga kommentarer: