onsdag 19 december 2012

god jul, köp saker åt mig

OKEJ dax att önska sig grejer heheheh
1. en lövblåsare
OCH JAG FATTAR INTE, jag har önskat mig en lövblåsare i flera jävla år, varför får jag aldrig en?????? dom borde väl finnas på blocket jättebilligt. får jag inte en i julklapp ska jag köpa en på mellandagsrean. fuck the system!
2. roliga saker att hänga på väggen eller ställa i bokhyllan
detta är en kreativ punkt. allt som kan klassas som roligt vill jag äga. (ibland är fult = roligt. men fult på rätt sätt)
3. solglajjor, nagellack, sånt skit jag alltid vill ha. spelar ingen roll om det är jul eller inte.
4. En misstänkt liten kanelgiffel. Det verkar vara en bra bok som jag vill äga och läsa.
5. ÅÅÅh, det här är en bra punkt! The Office på DVD tack jultomten i förskott!
6. Allt som har med harry potter eller lady gaga att göra. det är en salig blanding det!


tack jultomten jag litar på dig. jag har varit en duktig flicka i år. jag har inte dödat barn eller utplånat hela mänskligheten, vilken i teorin gör mig till en bättre människa än Gud, vilket i teorin gör ungefär alla människor på denna jord till bättre människor än Gud men det spelar ingen roll för GUD FINNS INTE!!!!!!!!!!!!!!11

vilket jävla dramatiskt slut.

Inga kommentarer: