måndag 24 december 2012

24 är värre än 21

alltså oh my lord, jag tyckte det var jobbigt att va inne på fejjan den 21 december men jag glömde ju fan JULAFTON!! ibland önskar jag att jag aldrig skaffade fejsbok, varje julafton är en sådan dag. hade btw tänkt skriva detta på fejsbok men då känns det som jag är dubbelmoralisk så jag sket i det. men ni ska veta att en låga av hat brinner i min själ varje gång jag läser en uppdatering där någon "rolig" jävel försöker skriva något "vitsigt", men värst av allt.... håll i er... är människor som skriver "glad påsk" på julafton eller tvärtom. då känner jag för att gå sönder i tusen bitar och låta min låga av hat göra mig till aska.
är det bara jag som känner så?
iallafall, sup inte ihjäl er ikväll era idioter på julen ska man ta det lugnt.

Inga kommentarer: