måndag 17 december 2012

filmer är som fina viner, dom blir bättre med åren

Alltså, Rasmus på luffen! Där har ni en bra film. Det var en bra film när man var liten och när man växte upp men det är fan bäst nu. Såg den inatt och det var det bästa jag sett på länge. Astrid Lindgren, det var en redig kvinna. Jävla va bra hon va!
Så den tycker jag att ni ska se, om det var ca tio år sedan sist. Och den har ungefär världens bästa slut, det är exakt så jag vill att en film ska sluta. Då är jag nöjd. Alla filmer ska sluta som Rasmus på luffen. Det rann en tår eller två, så fint var det.
Det var allt! Nu ska jag fortsätta se Astrid Lindgren filmer och njuuuuuta!

ps. såg en gammal film tidigare ikväll också, det var exakt likadant med den: så jävla bra, fast så jävla gammal. älskar gamla filmer. kan ni gissa vilken film? "A little nonsense now and then is relished by the wisest men"

ps2. Willy wonka and the chocolate factory var det :) :) :) :) :) :)

1 kommentar:

foki sa...

du är min favorit i hela världen <3

vi måste träffas innan jag åker till amsterdam ok :)