tisdag 24 mars 2009

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Åh, jag vill ha en glas vatten med massa is och ba mmmm <3
Men jag orkar inte gå och hämta det just nu. Istället kan jag säga detta:
JAG HAR NAP I ENGELSKA IMORGON!!!!!!!!

Idag så fick jag reda på att jag fick MVG på läsförståelse-delen på svenska NAP, och VG på uppsats-delen. VARFÖR fick jag VG på den delen? Min novell hade ingen "mening".
URSÄKTA MOI??? Det stod lixåm att man skulle skriva en novell där en lägenhet skulle vara med. Jag skrev om två killar som jobbade för en maffiaboss och dom hade farit hem killen för att få fram pengar eller döda honom. Dom dödade honom. En av killarna gillar inte sitt jobb (att döda personer) och det fick man reda på genom hans tankar och handlingar.

KK: Och på novellen fick du VG. Skälet till varför du inte fick MVG var därför att den inte hade någon mening.
Jag: Ursäkta? Det stod då fan inte att novellen skulle ha någon mening!
KK: Noveller brukar ha en mening.
Jag: MEN DÅ SKULLE DET HA STÅTT DÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men okej. Meningen med novellen var att inte alla människor trivs med sina jobb, men tvingas jobba ändå. Så. Där är min mening!
KK: Jaha.. Men då var den inte tillräckligt tydlig då.

Alltså snart, och då menar jag snart, kommer jag brinna av på henne. Som jag gjorde i min dröm för två nätter sen.
För övrigt så fick jag VG på första världskriget-provet. Det är chill, eftersom man bara kunde få VG som högsta betyg. Men på nästa prov (WW2!!!) då jävlar ska jag satsa!
Jag ska ha MVG i alla SOämnen, bara för SO äger <3

Inga kommentarer: