onsdag 25 mars 2009

Jag tror att jag har gjort ett bra val iallafall.

I ungefär.. let´s say 5 månader har jag varit sjukt peppad på att skaffa egen lägenhet och leva livet. Ungefär igår kom verkligenheten ikapp med mig och jag fattade att det inte alls skulle funka.

Så nu flyttar jag till min syrra istället! Även fast hon har en son på 5 år som kan vara jobbig from time to time, men det ska nog funka. Plus att hon är helt öppen till (nästan) alla form av djur, så det är bara att jag skaffar en hund!

Och jag är så glad, eftersom jag har varit så orolig att jag inte ska kunna göra någonting i sommar. Att jag bara skulle kunna sitta inne eftersom jag inte skulle ha råd med någonting. Men inte längre.

PEACE AND LOVE, HERE I COME!
(och så kommer jag ju få bo med björn. det är bra. han är (inte) brun)

Inga kommentarer: