måndag 30 mars 2009

Nypiercad igen.

I söndags drog jag, Ronja och Linn till Offer därför att Ronja skulle pierca monroe. (eftersom jag sög på det, hennes läppar var småa och mina fingrar var stora)
Så då gjorde hon det. Det blev assssnyggt!
Sen satt vi och pratade rätt så länge, och helt plötsligt så blev det bestämt att jag skulle pierca tungan.
Ringde pappa och hörde vad han tyckte, och han blev inte så glad. Så då ringde jag min moder istället, och råkade ljuga lite...
jag: Men pappa sa att om du sa ja så får jag pierca mig!
mamma: Okej då, men om det går åt helvete så är det ju bara du som får lida!

Så nu har jag en hålad tunga! Som gör ont!
Har inte kunnat äta så mycket, så hittills har jag druckit en drickyoghurt och ätit lite nudlar, typ 1/3 paket. Så nu är jag mätt och belåten. Ska duuuuuscha nu! HEJDO

Inga kommentarer: