måndag 28 mars 2011

haha förlåt men..

Snälla jävlas inte med mig när jag är sjuk, för jag är så jävla lättirriterad! Tycker (nästan!!) synd om mina lärare som måste stå ut med mig när jag är så här. men dom provocerar ju mig! dom får mig att bli som jag blir!
allt dom gör är irriterande för mig idag juuu...

först; min stackars fotolärare. jag skrek nästan på henne när jag sa hur mycket jag hatade blixtfotografering och hur idiotisk fult det är.

nu; min svenskalärare. vi hade just börjat jobba och sen helt plötsligt så börjar hon "alltså ursäkta man jag måste fråga... såg någon agenda igår?? ingen? såg ingen när hon ramlade? alltså jag höll typ på att döööö... det är värsta seriösa programmet och så skulle hon typ byta kameravinkel så hon gick där i sin kostym och så ba *demostrerar genom att låtsasramla* och jag höll typ på att garva ihjäl mig!!!!1"
jag: alltså ursäkta men vi försöker jobba. ska jag börja ta upp random saker som ingen bryr sig om och som inte passar in i sammanhanget???? *skitsur*



hahahaha lägger in denna bild när vi fotade men jävla BLIXT ute i perfekt jävla solljus, men neeeeeeeeeeeej, vi var tvungna att använda jävla BLIXTAR! nej men som sagt, lägger in den så ni inte tror att jag är typ superaggressiv idag och dödar alla jag ser. jag kan le också!
ack vilken härlig bild :P man lixåm ba tjäner våren hehe x'D

ps. hahahah jag är blek.... ds.

1 kommentar:

frenis penis sa...

tycker det var jettefin bild på du