torsdag 10 mars 2011

Jag längtar till sommaren

Usch vad jag längtar till sommaren! Fyfan för vinter. Höst/vinter är den värsta årstiden för folk med hudproblem, typ eksem och psoriasis. Jag blir äckligt torr och det ba flagnar hud i ansiktet, speciellt värst var det i november/december, då hade jag så jävla ont i ansiktet så jag visste inte vad jag skulle ta mig. Det är ju fan psykiskt jobbigt att vara så äckligt torr.
Och nu har jag eksem fulla benen, armarna, halsen/bröstkorgen OCH JAG VILL HA SOMMAR FÖR DÅ ÄR DET SOLIGT OCH DÅ FÖRSVINNER EKSEMET!

Nä, jag ska börja sola. Då slipper jag eksem! och så blir man brun och fett fräsch, ett + i kanten så att säga, hehe.

Hoppas ni tycker det är intressant när jag delar med mig av mina hudproblem :)

3 kommentarer:

Ida sa...

Håller verkligen med mig kompis!
igår satt jag och smörjde in mig över hela kroppen, alltså fyfan alltså det är fan sjukt.. usch!

Linn sa...

men fan i helvette smörj dig kvinna!!!!!!!!!! du gillar ju att klia... vet det nog

Häggen sa...

ja jag gillar att klia mig.... men det har inget med detta att göra!! GRUSGÅNG!!