söndag 20 mars 2011

Imorgon, mina vänner.

Imorgon kommer jag kaskadspy ut blogginlägg av otroligt hög kvalité (nej). Eller ja, känner jag mig själv rätt så kommer jag inte blogga på ännu en vecka eller något sådant. Jag sitter iallafall på bussen hem nu, har passerat hörnesand så nu är det inte så jäkla långt kvar!
Dock var det trevligt i stockholm. MCR var såklart asbra live, som dom var förra gången. Dock så måste jag medge att dom var bättre nu, med tanke på att Gerard hoppade omkring med cameltoe ungefär exakt hela jävla konserten! Så... Det var kanske en av de bästa sakerna detta året.
Min tankar kring detta:
1. Kände han ingenting?
2. Gillade han det?
3. Ville han mindfucka oss?
4. Hur många märkte det egentligen?

Over and out, om jag får tid över så kanske jag slänger in en bild eller två från stockholm. Men som ni alla vet, tid är pengar så jag har jävligt bråttom!

2 kommentarer:

frenulum sa...

Experten svarar:

1. Kände han ingenting?
- Han kände det.

2. Gillade han det?
- Han gillade det.

3. Ville han mindfucka oss?
- Han ville knulla ditt psyke.

4. Hur många märkte det egentligen?
- Endast du är pinsam nog att lägga märke till det.

Linn sa...

ps. ladda upp dirrmode