söndag 14 december 2008

Hejsan.

Idag = har gjort mucho saker..... not.
Sov till 11, lika skönt varje gång. Åt chillfrukost = kokt ägg, julskinka och juice.
spelade GTA/titta på johan när han spelade = chilligt och najs.
såg något program om julen i amerika = fick julkänsla och tvingade pappa ta fram julgranen.
(just det, om julgranen: pappa hade inte tänkt ha någon julgran i år. Så jag ba OKEJ men då firar jag inte jul hemma!!!!! så då tog han fram den. lixåm det enda juliga vi har hemma är tre julstakar. Det är allt. wo-fucking-ho)
tvingade pappa att ta fram julklappar som jag fick slå in = jag äger på att slå in julklappar.
sen såg jag tv aslänge = CHILL.

Eftersom johan är här så är pappa jättesnäll nu och bjöd på EFTERRÄTT, och värsta go fikat mitt på dagen, och sen lussekatter och wienerbröd och glass med varm hallonsylt! lixåm SHOOO OKEJ. När var senast han var så snäll mot mig? aldrig?? nej typ itne hallo.

så nu är klockan 03:00 och johan och jag har spelat gran turismo i typ 5 timmar. sen orkade jag inte mer och startade datorn för att se Borat och Family guy.

Nu lyssnar jag på The killers och har tänkt sitta uppe jättelänge. Är inte trött. Kanske för att jag har druckit mer än en halv liter energidricka <3 pappa köpte en liter, fast jag och johan var tvungen att dela. fast jag drack lite i smyg, hehehehehehe.

Inga kommentarer: