torsdag 18 december 2008

Jag ljög.

Det där att jag skulle fara till skolan var en lögn. Eller det var inte det från början, jag hade verkligen tänkt fara!
MEN, nu blev det ju så att det regnade och blev blåhalka. Och jag ville inte gå till skolan i sånt väder. Så då gjorde jag inte det. Men jag borde ha gjort det, för pappa fick ett mejl från min mattelärare som skrev att jag hade varit så sjuk så länge att om jag inte kom till skolan imorn och gjorde ett matteprov skulle jag få ig som slutbetyg.
Så pappa kom in och frågade mig "jaha, så du är sjuk?"
Nej, såklart jag inte är sjuk. Jag orkar bara inte skolan.

Så istället stannade jag hemma, drömde en mardröm där jag själv var monstret, och sen spelade jag the sims hela dagen. Laddade ner en massa gubbar. Allt från paris hilton till gerard way.

Nu är klockan snart 02:00 och jag undrar om jag borde vara vaken hela natten eller kanske sova... hm.. We'll see...
BTW: Har laddat ner seinfeld säsong 7, det tog sammanlagt 16 timmar och 20 minuter. Jävligt drygt kan jag lova.

Inga kommentarer: