onsdag 10 juni 2009

BABYSHAMBLES TILL PEACE AND LOVE

Ikväll är det avslutningsmiddag, men jag är inte där! Har inga kläder och då orkar jag inte.
Imorgon är det skolavslutning och jag har inga kläder till det heller, och hade det inte varit pga av att jag och ida ska spela i kyrkan så hade jag nog inte farit dit heller! Men nu ska vi spela, och då måste jag fara!

Jag kommer typ vara tvungen att ha.. mina håliga jeans, min jättetrasiga iron maiden-tshirt och sen mina asfina skor. Kommer jag vara snygg eller vadå?
Fatta hur jag kommer känna mig när folk kommer dit i sina snygga nyinköpta klänningar. Kommer stå där som ett jävla fån och se ful ut. Tack pappa för att du är så rik!

(Btw, Idag har jag klippt min lugg kort. Babyshambles kommer till Peace&love och det är underbart)

En annan sak med imorgon är att jag flyttar. Vilket jag stressar över. Har städat liiite, tvättat liiite, packat liiite. Liiiiiiiite av allt. Och imorn flyttar jag. Fan alltså.
Har inte ens rengjort till Tord. Stackarn.

Ja.. Antar att jag har klagat färdigt nu! Eller jag kan klaga på EN till sak: Säsong 3 av little britain tar lång tid att ladda ner. 56% på 5 timmar!!!!!
BABYSHAMBLES! VÄRLDENS BÄSTA BAND TYP. ÅH DOM ÄR SÅ BRA.

Inga kommentarer: