lördag 20 juni 2009

hej sry

hihihihihihi
har inte bloggat på evigheter.
men det är sommarlov,
då ska man inte vara bunden till datorn.

har haft brisa nu i näästan en vecka.
hon sover själv på golvet nu!
dom första tre dagarna var jag tvungen att skeda med henne.
annars vägrade hon att sova.
nu somnar hon direkt.

älskar henne.
hon är jättefin.

övirgt:
I am currently living at my sisters house!
uno och brisa ligger och snarkar för fulla muggar atm.
Anneli jobbar.
Terroristen är på dagis.
jag chillar.
Var på englas födelsedagskalas idag!
käkade en massa tårta.
blev mätt.
det är hells kitchen på tv.
vill nästan gå och se det.
ska nog gå och se det.

jag saknar ida som bor borta i hörnefors!
IDA JAG SAKNAR DIG!
tänkte på dig idag när jag såg susannes katt.
i hope ronja and bosse is alright.
mina små allergibomber : D



nej nu ska jag lubba ut och kissa hundarna och sen ska jag se tv. hejdå bajskorvisar : D

Inga kommentarer: