tisdag 2 juni 2009

oj hih

Kom på att helgen som kommer nu är den sista helgen som jag bor hemma!
Efter onsdagen så flyttar jag ju till annelaaj! Fick lite smått panik bara, när jag ska flytta alla stora saker? HUR ska jag kunna flytta dom?
Äsch sånt löser sig!

Antar att jag får Brisa den 14 eller 15 juni!
Det blir en jävla massa pengar till hundgrejer, men som tur behöver jag inte köpa en hel påse hundmat själv (som då hade gått på 500 spänn).
Men funderar på att både ställa ut i Sundsvall den 3-4 oktober och på Stora Stockholm i december! STORA STOCKHOLM! Typ min dröm sedan jag var 10 år och fick Iza.

Det är faktiskt inte så dyrt att ställa i stockholm, det brukar gå på 1000 spänn om man åker med en speciell buss och då ingår hotell. Det är sjukt värt!

Vi får se. Just nu vill jag bara att det ska bli vännäsutställningen så jag kan få min Brisa

Inga kommentarer: