måndag 29 juni 2009

Sitter i stockholm

Sitter på centralen och chillar jävel.
Åker hem klockan 21.00 ikväll och rullar in på umeå busstation klockan 06.10 imorgon!
Det har varit alldeles för varmt denna veckan, i min åsikt iallafall. Tältet har inte varit ett tält, utan mer som en bastu.
För första gången i mitt liv har jag:
Bränt mig.
Svettat floder.
Sett Babyshambles, Pete doherty, Carl barat, Smk m.m
Åkt tåg
fått blådor under fötterna
Varit ensam i stockholm
varit på peace and love
blivit sparkad i huvudet

ja säkert mer saker som jag har gjort för första gången i mitt liv. Men det är för varmt för att jag ska orka anstränga mig. Har 10 minuter kvar på datatiden. Köpte marilyn mansons självbiografi idag så jag ska ha något att läsa. Men jag är hungrig. Borde kanske lubba ner till burger king eller nått. Venne riktigt.
Btw, sakerna man sitter på när man sitter vid datorn är helkonstiga. Det är inga stolar, utan det är stora röda saker som man får gränsla. Skitweird. Får ont i röven av den.




skriver mer när jag har kommit hem och sovit i en evighet

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har sparkat dig i huvve. ; P