söndag 27 september 2009

07:27

serri klockan är halv åtta på söndag morgon.
- halv åtta -
jag fick hjälp att vakna av min hund som mer än gärna ville gå ner. det betyder att hon dampar och springer runt, låter och biter tills hon får det.
så nu sitter jag här.
jag gjorde ett bra byte igår - jag går ut med annelis hund på kvällen så går hon ut med min på morgonen.
igår gjorde jag inge byte. då fick jag pallra mig upp halv åtta på morgonen och gå en långpromenad. så just nu njuter jag av att bara sitta här.

igår var anneli en påwni och köpte naturgodis och cola zero till mig. that´s how yout win a girls heart.


och nej ---- jag tänker inte go back to bed. mest bara för att jag inte orkar stiga upp igen. är inte det toppen av lathet? jag orkar inte med trötthetskänslan som man får när man är nyvaken. so i´ll just stay awake. ska sminka min och sånt skit. listna på musik. kanske se tv.
hur som helst: smell ya later

Inga kommentarer: