onsdag 9 september 2009

fråga olle

Det är någon himla fråga olle dokumentär på tv just nu, jag sitter mest bara och väntar på seinfeld. Mitt älskade Seinfeld.
Jag sitter uppe på mitt rum, mitt älskade rum. Min hund ligger vid mina fötter, min älskade hund. Har rengjort till alla mina miljarder marsvin idag, och då kom jag på att jag har för många. Blev alldeles för jobbigt nu när jag har hund och går i skola. Så jag ska ha typ.. 4 kvar. Kongo och Metallica. Sedan två polare till dom. Resten ska jag på något sätt bli av med. Vill någon ha marsvin? DOM ÄR ASGULLIGA.

Min fader kan gå och... göra något oanständigt, helt seriöst. Har försökt ringa honom om och om igen men han vägrar svara. Skit i det då gubbe.
Så jag lär inte få min kortläsare än.

Vad mer?.. Hm... Vet inte riktigt! Vill att seinfeld ska börja på TV så att det kan sluta så att jag kan se little britain säsong 3 som jag har på mitt fina gröna usb-minne.

Inga kommentarer: