tisdag 29 september 2009

yooooo, all you sucka mc's!

fyller som sagt år på söndag. pratade lite med pappa igår på tele, då sa han att han hade köpt en present åt mig. jag är jävligt nyfiken av mig så jag tvingar honom att ge mig ledtrådar....
dessa ledtrådar har jag fått hittills (tillomed i rätt ordning)
1. ganska dyrt
2. hårt
3. mörk färg, typ svart eller liknande

idag avslöjade han att....
4. det är något som jag har sagt att jag vill ha (typ detta året, för jag frågade om jag hade sagt det när jag var typ 5, det hade jag inte. utan typ detta år senast)

jag har mina aningar... men pappa är så jävla duktig (ibland dålig) på att köpa presenter så man har aldrig någon jävla aning om vad det är man ska få... serri, han kan köpa helt ologiska saker.
det finns dock några saker som jag har gnällt över... (typ lätt motorcykel och kamera. tror de är de enda sakerna. men han sa att det inte var någon kamera men den jäveln brukar ljuga. ofta)


och om typ 10 min tar mina batterier slut men jag orkar inte gå och hämta laddaren... så då funderar jag på att sova istället. 22:57. är det okej? ja det är okej.. elelr skoja ba men ändå.

äsch har ingen aning om vad ajg skriver, jag ska fan itne blogga när jag är trött (för ni ser ju hur fan det blir, en massa fula felstavningar på inte) för jag tjattrar om massa skit då. a lot of shit. poo. poosausage.

hahah neeej skoja ba, ska sova istället för att irritera er! CHACHA och kyss på er alla!

PS. tycker att folk ska börja kommentera även om det typ bara står cha cha i kommentaren. cha cha och kyss är det finaste man kan skriva till en människa! DS

Inga kommentarer: