torsdag 24 september 2009

jag fyller år snart = önskelista

jag fyller år typ nästa helg så nu ska jag skriva en önskelista hehehe

- mötley crües biografi, The dirt, skriven av neil strauss. alla pratar ju om hur underbar den boken är, so lets give it a shot. jag som ska bli metal and all.

- gummy bacon från popshop! godis som ser ut som bacon men tydligen ska smaka jordgubb. det ser så jävla tufft ut.

- svart dipliner. behöver en sån, helt enkelt.

- webcam. vill visa brösten för 50åriga män. neee, skoja. vill ta roliga egobiler med dubbelhaka. och videoblogga! så jävla roligt!!! erkänn att ni vill se mig videoblogga.

- mean girls, helst på VHS. detta hoppas jag att få av dodi.

- KENNY BEGINS! är inte det årets bästa film? den vill jag definitivt ha.

- en hamburgar-telefon från popshop. bara för att den är AWweeeesome! men den kostar 200 kr. den behöver ingen köpa. den är bara cool att ha med på listan.

- något metal! typ ett album av metallica, det hade ägt. typ ...and justice for all eller master of puppets

jag hör av mig när jag har kommit på fler tuffa saker!

Inga kommentarer: