lördag 14 augusti 2010

Det är så himla roligt


Jag älskar tidningar. verkligen! jag ÄLSKAR DOM. Jag älskar hur dom hela tiden ljuger och ska få saker att framstå som tusen gånger värre. Jag älskar hur dom citerar människor så allting ska låta så hemskt och ja.. ni vet hur tidningar är!
MEN, det bästa är ju ändå bilderna. Ser ni ungarna??? stackarna blev ju sjuka. Inget visar på att det faktiskt BEROR på vaccineringen, men såklart, eftersom det handlar om aftonbladet, så skriver dom det. Men bilderna!!! oj vad dom stackars små barnen LIDER!! jag kan tänka mig fotografen som står och skriker på dom "se ledsna ut!! tänk på döende kattungar och blodiga valpar!!!! ni får inget godis på lördag, hur känns det?? SE LEDSNA UT DÅ!!"
och btw
Caroline ser ut som en transa och Reidar är ett roligt namn.

1 kommentar:

ronja hitler sa...

gudars vad du är bäst och gudars2 vad jag kåmmer sackna dey
ps dedikera ett blogginlägg åt mig ds
ps2 ordet jag skulle skriva in var contan det var roligt ds2