onsdag 25 augusti 2010

skolan har börjat m.m

1. förhoppningsvis får jag tillbaka min dator imorgon!! FÖRHOPPNINGSVIS!! efter typ 8 månader, fattar ni hur lycklig jag kommer vara då? nä för den kommer säkert inte ens funka...
2. skolan börjar fo real imorgon.. det är inte roligt.
3. jag gick och la mig sjukt tidigt igår.. typ halv tio eller nått.. kanske halv elva.. minns fan inte. jag är iaf trött nu och ska gå och lägga mig efter fångarna på fortet *ahahaha*
4. ska börja träna på USM så snart som möjligt (=kanske nästa månad) det kostar 295:-/månad för ett årskort, jag ba tja det är fett värt. för då kan jag bara fara och träna efter skolan och sen åka direkt hem eftersom gymmet är precis bredvid busstationen!!! fett najs ju. så alla som tränar på USM äger för då kan vi träna tsm :P:P:P

Inga kommentarer: