torsdag 5 augusti 2010


kom på att det enda jag behöver köpa (som jag faktiskt känner ett behov av att ha) till kameran är: fler minneskort, bouncer (typ några hundralappar, haha) och ett batterigrepp!!!
bouncer till blixten kan jag köpa själv, är fan itne snål ju :P:P
sen kan pappa få köpa minneskort och batterigrepp :P
och så måste jag köpa en större men ändå jävligt kompakt kameraväska där blixten får plats + batterigrepp på kamerajäveln.
så nu har jag snackat klart om kameror. det är typ det enda jag pratar om nu för tiden. inget pattar något!!! (hahahaha pattar!! skulle skriva 'fattar') VARFÖR finns det ingen kameraintresserad människa där ute som kan prata teknik med mig? igår löste jag fan ett problem helt själv :P har börjat bli bättre än pappa på det här med kameror, jag e fan duktig jag.

Inga kommentarer: