torsdag 12 augusti 2010

WHITE TRASH, HERE IT COMES!

massiv bildbomb på g.



EMO!!! :D
























då ville tollo visa tuttarna också:







Bilderna är i fel ordning :D Från slutet till början... hehe...
Ni får väl sno hur mycket bilder ni vill, men ge gärna creds eller nått.. annars blir jag ledsen! DET HAR VARIT SÅ MYCKET STRUL med bilderna.. Hade redigerat i typ någon timme och sen tänkte jag ba 'men hallå... var detta alla bilder? jag saknar ju en massa!'
nä, tror ni inte att jag glömt HÄLFTEN av alla bilder?
så det var ju bara att föra över EN GÅNG TILL.
började typ 22.00 och nu är klockan 01:17.. Fick lite överskottsenergi så jag tog några pauser och sprang runt och jagade pappa.. sen jagade han mig :(
har btw lyssnat på eminem hela kvällen. nice.
nu JÄVLAR ska jag se på film.
och snälla, KOMMENTERA.

5 kommentarer:

Syster sa...

KOMMENTERAT! :-)

suz sa...

JAG KOMMENTERAR! För jag gillar bilderna, yes! :D <3

Häggen sa...

haha det är bara dom som verkligen älskar mig som kommenterar!! PÖSSPÖSS

Agnes sa...

Gud vad överviktig Rövdotter har blivigt! Hon borde verkligen se över det där.

sara sa...

FETT SNYGGT