söndag 9 november 2008

Here we go again

Efter två veckor av "lov" (citattecken eftersom jag hade en vecka prao, och det var inte som ett lov kan jag lova (pun intended typ) utan jag fick släpa runt på gamlingar) så börjar skolan imorgon.
Jag kom på attt...........
[x] jag måste göra klart so-uppgiften om klimatförändringar
[ ] plugga till ergonomiprovet
[ ] skriva uppsatsen om ergonomi på praoplatsen

check not check not check.
Och det roliga är att jag har typ ergonomiprovet imorn?? eller på tisdag, får VERKLIGEN hoppas på det.
Skrev färdigt so-uppgiften, blev 3 sidor. I slutet blev jag lite förbannad på svensson-familjen och skrev typ hur korkade dom var som klagar på företag som släpper ut en massa växthusgaser medan dom själv far på en vintersemester till mallorca med flygplan.

åååååååh shit, kom på nu att denna uppgiften är make it or brake it för mig, lixåm.. blir det ett MVG eller ska jag fasta i det äckliga VGträsket?

GAH ska köpa mina röda (eller vita eller svarta) lackiga TRÄSKOR snart. Dom är så snygga och jag måste ha dom.

Inga kommentarer: