fredag 21 november 2008

srsly sry

Jajaja förlåt för att jag inte har skrivit något på tusen år bla bla. Eller det var nog inte så länge sedan jag skrev, men skit samma.
Idag var jag hos SYO, pratade lite gymnasiumfrågor. Fick reda på att några gymnasium skulle komma till våran skolan den dagen så jag blev lite varm i hjärtat.
NTI skolan har jag börjar fundera på, så nu kommer fördelar med den skolan:
- Dom serverar gratis frukost.
- Dom börjar 8.40 och slutar cirka 15.20, på fredagar går dom till lunch.
- Man får äta på resturang.
- Dom har fruktstund.
- Det är en liten skola, cirka 80 elever.
- Det är ganska låga intagningspoäng, cirka 180 p.
- Efter skolan har man chans att stanna tills klockan 5 för att plugga eller få extra hjälp.

Fast jag har ju alltid varit peppad på Midgård. Men skulle jag jämnföra fördelarna så tror jag inte midgård har någon chans mot NTI. Det negativa med NTI är väl att den ligger vid umedalen. Ganska långt alltså.

Äsch vi får se, det är ju några månader kvar tills 1 februari!

(ps kommer inte skriva något i helgen, ska fara till min syster och bli bjuden på lunch och bio. Ska se madagaskar med Jonathan!)

cya butchers

Inga kommentarer: