torsdag 6 november 2008

juste

Glömde helt att säga att jag har cp-ont i min tå.
Typ.. suger mega jätte sjukt ont.
superhärligfragelistighäxlikhalledosen.
Nej fan, det där blev ju helt fel... eller..

"Sången beskriver användandet av ordet som ett sätt att mirakulöst prata sig ur
svåra situationer och till och med ett sätt att ändra sitt liv på. Sången
framförs i filmens animerade sekvens där Mary Poppins besväras av reportrar
efter att ha vunnit ett hästkapplopp. En av reportrarna hävdar att
det inte kan finnas ord för hur hon känner sig men hon hävdar motsatsen och
påbörjar sången om det ord hon kan använda
."


Men då använder ju hon det ordet för att hon är lycklig. Jag är inte lycklig.
Fan allt blev fel nu. Stryk helt att jag sa superhärligfragelistighäxlikhalledosen.

(Hehe ja, jag kan skriva superhärligfragelistighäxlikhalledosen utan att googla det)

Inga kommentarer: