torsdag 6 november 2008

Varför har jag bara mardrömmar?

Dom senaste dagarna har jag bara haft mardrömmar. Jag har blivit jagad av en stor slemmig avhuggen svans som kan ta sig genom väggar som jag ständigt måste springa ifrån.
Men inatt vaknade jag halv tre av världens äckligaste dröm. En kvinna med stor köttkniv jagade mig genom mitt eget hus och tillslut så dödar hon mig.
Och dessutom hade både Johan och Dodi jävlats med mig i drömmen.
Vilket ledde till att jag dog.

När jag då hade vaknat, 02:33, så låg jag och trodde att allt hade hänt i verkligheten. Jag låg blixtstilla eftersom jag trodde att hon hade gömt sig under min säng.
Jag vågade knappt titta mot sängkanten för jag var helt övertygad om att hon då skulle hoppa upp, titta mig i ögonen och sen döda mig.

Tillslut somnade jag om.

Inga kommentarer: