torsdag 12 februari 2009

fredag den 13 imorgon fast vi får hoppas att det inte är en otursdag för då blir jag sur

Imorgon, fredagen den 13, spelar fina Ha.kan hellstro:m på idun i umeå!
jag minns hur förbannad jag blev när konserten blev framskjuten tills den 13 februari, för det kändes som om det datumet aldrig skulle komma. Men tjo fick jag!

För övrigt så har jag varit duktig i skolan på sistone. Har inte varit på en mattelektion på två veckor, har varit på en tyska lektion denna vecka, har inte varit på idrotten sedan några veckor innan vi fick jullov förra året, och denna lista kan göras lång. Men varför dissar jag skolan då? För att jag hatar den, såklart. Och för att jag much rather sitter nere i källaren med Ida och Erik och äter frukt hela dagarna. Sitter lite vid datorn oxå. Och så pratar vi. Det är ju jättetrevligt!

Inga kommentarer: