onsdag 25 februari 2009

hej era horor

Ja okej jag vet ¨"åååååååh! värsta inaktiv, fyfan vad jobbigt!!!". Men vad tror ni jag tycker att det är då jag måste starta min sega jävla dator och logga in här och sen skriva en massa onödiga inlägg om saker som jag inte har gjort men borde göra. Som läxor. Som att städa. Som att läsa klart en massa böcker. Som en jävligt massa andra saker oxå.

Hah, i veckan har jag varit duktig. Måndag och tisdag sov jag bort, pallade inte skolan. Så jag tog igen det idag och var på ALLA lektioner, plus att jag hann göra färdigt alla "provfrågor" på SOn. Så då slipper jag göra det hemma. Och så pluggade jag till ett fult NOprov.

Jag är jättetrött. Jag brukar egentligen sova från typ 17 till 21, och sen gå och lägga mig. Men det gjorde jag inte idag. Jag är duktig.

Puss hej fuck you

Inga kommentarer: