söndag 1 februari 2009

JAG PISSAR PÅ DOM

Jag drog ju till Anneli igår. Det var najs. Hade ganska trevligt. Vi köpte chips och cola = smala.
Vi såg två filmer, typ disaster movie och untraceable. Dom var väl typ halvdåliga båda två, men i slutet på untraceable var jag helt sjukt jävla trött och så trodde jag till 100% att jag hade fått magsjuka eller nått. Guuud si ont jag hade i magen! PRECIS den där äckliga jävla spy-känslan man har när man är magsjuk. Den känslan att man har spya i halsen som man måste spy upp för att det känns mycket bättre efteråt.
När filmen var slut sprang jag bokstavligt talat upp och la mig. Trodde att jag skulle dö. Eller spy.

Vaknade imorse och mådde fortfarande lite halvdålig. Men det blev som lite bättre med dagen.
På eftermiddagen drog jag och Anneli till Jimmy och såg film, Johan var även där. Och som alltid: När johan är med så verkar jag bli något mobboffer. HELA jävla tiden är dom på mig. Dom tycker självklart att det är roligt, men det tycker inte jag.

Då ringde jag pappa och han hämtade mig och så for jag hem. Fuck you motherfucker.

(Drog ett ganska roligt "din mamma är så fet..."-skämt åt mina syskon. Tycker att det var jätteroligt, just därför att vi har samma mamma)

soooo, nu är jag hemma! Pappa har kirrat fram en megaTV (eeh... 28 tum. Men det är stort. Lika stor som vi har i vardagsrummet! Och jag har alltid tyckt att den är stor. Och det är ingen plattskärm heller, utan i norrland kör vi med gammal tjock tv!) Så nu har jag guitar hero i mitt rum = inte bra för mitt beroende.

Inga kommentarer: